Tuesday 14 October 2014

Arkitek Muda

 Assalammualaikum.

To be honest, kami sangat gembira apabila mendapat tugasan arkitek muda ini kerana kami dapat mereka bentuk pejabat kami sendiri.  Biasanya kami hanya membuat lakaran sahaja tapi kali ini kami dapat mereka sebuah pejabat mengikut citarasa kami ini.

CREATIVE PRODUCTION

Yes . Itu adalah nama kumpulan kami. Nama kumpulan ini merupakan nama dari hasil sumbangan idea kami secara berkumpulan. Banyak idea telah disumbangkan selama kami menyiapkan projek ini. Disebabkan terlalu banyak idea dilontarkan oleh pelbagai pihak, jadi kami sebulat suara bersepakat untuk menamakan syarikat kami iaitu Creative Production. Hal ini adalah kerana gabungan idea semua pihak hingga tercetusnya hasil projek yang sangat hebat dan menarik. Sudah pasti anda semua ingin melihat hasil projek kami. Banyak halangan yang terjadi semasa kami menyiapkan projek ini. Ini adalah hasil kerja selama kami menyiapkan projek.







Lakaran Projek 

Guess what ? Ini adalah lakaran kedua kami setelah projek yang pertama telah terbengkalai kerana masalah-masalah yang tidak dapat dielakkan. Lots of emotion yang timbul apabila masa hanya tinggal dalam 2 minggu sahaja lagi untuk menyiapkan projek ini. Tapi, Alhamdulilah berkat semangat kami berkumpulan yang tidak pudar dan tidak hanya melepaskan tanggungjawab , kami dapat menghasilkan projek yang lebih menarik dari yang dijangkakan.


No comments:

Post a Comment